در بروزرسانی اخیر توییتر، نام دستگاه استفاده شده برای توییت کردن مشخص می‌شود، همین امر باعث شد که بر سر برتری سیستم عامل، بین کاربران اندروید و آی‌اواس یک جدال صورت بگیرد.

جدال کاربران اندروید و آی‌اواس، دستاورد قابلیت جدید توییتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران اجازه انتشار محتوای متنی می‌دهد. این شبکه اجتماعی، مکانی است برای کسانی که می‌خواهند افکار خود را با افراد دیگر در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند.

به تازگی یک قابلیت جدید به توییتر اضافه شده است. با این قابلیت، دستگاهی که به وسیله آن توییت منتشر شده، مشخص می‌شود؛ حالا فرقی نمی‌کند از طریق رایانه یا گوشی تلفن همراه این کار را انجام دهید. برای مثال هنگامی که شما از یک تلفن اندرویدی استفاده می‌کنید، نام دستگاه اندروید شما زیر توییت شما نمایان می‌شود.  

این قابلیت موجب شده که بعضی از کاربران بر سر سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس با هم به بحث بپردازند. جدال میان این افراد به یک بحث داغ در توییتر تبدیل شده است. پیش از این، مدت زمان زیادی بود که میان کاربران این دو سیستم عامل بحث و جدال وجود داشت اما حالا این بحث به فضای توییتر هم رسیده است. البته موارد طنزی هم درباره این موضوع در این شبکه مجازی منتشر شده است. 

باید دید آیا توییتر از این کار هدف خاصی داشته یا صرفاً برای اضافه کردن یک قابلیت جدید به نرم‌افزار خود این کار را انجام داده است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

جدال توییتری کابران اندروید و آی‌او‌اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.