رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: میزخدمات الکترونیک در این سازمان راه اندازی شد.

راه اندازی میزخدمت الکترونیک در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، جمیله روانبخش، رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با عنایت به بخشنامه ریاست جمهوری ابلاغی به وزارتخانه‌ها، در یکم دی ماه میزخدمت الکترونیک سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی، بر روی وب کیوسک‌های ساختمان‌های ستادی سازمان در مشهدنصب گردید.
 
روان بخش افزود :میزخدمت الکترونیک توسط گروه نوسازی و تحول اداری با همکاری واحد فناوری اطلاعات این سازمان، در طبقه همکف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و بر روی پورتال سازمان به نشانی www.khrimt.ir راه اندازی گردید.

وی بیان داشت : طبق ابلاغ استانداری خراسان رضوی، از اول تیرماه ۹۷ ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میزخدمت و ارجاع آن به واحد‌های سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات و سازمان‌ها ممنوع اعلام گردید و با عنایت به بخشنامه فوق الذکر،  سازمان، این طرح را زودتراز موعد اجرا نمود.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: در این سازمان ۵۱ فرایند دارای کد شناسه خدمت وجود دارد که تعدادی از فرایند‌ها در میزخدمت حضوری و بقیه بصورت ترکیبی هم درمیزخدمت حضوری و هم در میزخدمت الکترونیکی ارائه می‌گردد.

انتهای پیام//م. ص


خدمات الکترونیکی  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود راهداری
۰۰:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام: من اسفند۹۶پژوپارس ثپت نام کردم تاکنون ۲۲ملیون پرداخت کردم قرارتحویل ابان ۹۷بوده هنوز خبری نشده به کجا شکایت کنم .هیچ کس پاسخ گونیست.خواهشا راهنمایی کنید