مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی بیرجند ابراز امیدواری کرد مکان جدید نمایشگاههای بین المللی بیرجند تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ درودی مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی بیرجند در بازدید استاندار از مکان جدید نمایشگاههای بین المللی بیرجند گفت: اگر تسهیلات مورد نظر از سوی بانک عامل تأمین شود و مشکلات زیرساختی از جمله آسفالت راه نمایشگاه، نصب علائم حل شود و همچنین تسریع دراجرای زیرساخت ها از جمله برق، آب و گاز صورت گیرد تا دهه فجر آمادگی افتتاح این مکان را داریم.

وی افزود: عملیات ساخت مکان دائمی نمایشگاههای بین المللی بیرجند از سال 91 آغاز شده و تاکنون سهام داران شرکت نمایشگاهها بیش از ده میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری کرده اند.

درودی بیان کرد: این مکان در زمینی 20 هکتاری، دارای 5800 متر مربع سالن نمایشگاه و 800 متر مربع فضای اداری به انضمام فضای پارکینگ های مورد نیاز، مسیرهای عبور و مرور شهروندان و فضاهای مورد نیاز و دیوار کشی و حصار کشی مجموعه اجرا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی بیرجند گفت: برای تکمیل فاز یک 6 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات در نظر گرفته شده اما به 10 میلیارد تومان نیاز است.

درودی افزود: در فضای داخلی این مکان حداقل 250 و حداکثر 280 غرفه و همچنین در فضای باز نمایشگاهی هم حداقل 200 تا 400 غرفه پیش بینی شده است.

معتمدیان، استاندار نیز بر تسریع در روند اتمام پروژه برای بهره مندی هر چه زودتر شهروندان از این مکان تاکید کرد و دستور بررسی موارد لازم را به معاون هماهنگی امور عمرانی خود داد.

مدیران شرکت های تابعه وزارت نیرو از جمله برق، گاز، آب و راه وشهرسازی هم برای رفع مشکلات زیرساختی نمایشگاه قول مساعد دادند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.