سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اساسنامه جدید جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان اردبیل به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در این مجمع توجه به پژوهش، آموزش و ارتقا سطح کیفی خدمات را ویژگی های اساسنامه جدید عنوان کرد.

وی با تاکید به اینکه به روز رسانی و ارتقا سطح کیفی خدمات ضرورتی انکارناپذیر است، اضافه کرد: در اساسنامه جدید به این مهم توجه شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به منطقه بندی ترکیب هیئت مدیره جامعه هتل ها و مراکز اقامتی در اساسنامه جدید اشاره کرد و بیان داشت: این رویکرد می تواند منجر به جلب مشارکت و توسعه متوازن شهرستان ها شود.

فرشی متذکر شد: در اساسنامه جدید بر خلاف گذشته چهار منطقه در ترکیب هیئت مدیره تعریف شده است.

وی همچنین در خصوص تمدید پروانه فعالیت مراکز اقامتی تصریح کرد: با توجه به مراجعات مکرر هتلداران و مدیران مرکز اقامتی استان معاونت گردشگری راسا نسبت به صدور و تمدید پروانه های بهره برداری اقدام می کند.

فرشی افزود: بهره برداران می توانند به همین منظور به معاونت گردشگری مراجعه کرده و نسبت به تمدید و صدور پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

تمدید پروانه فعالیت مراکز اقامتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.