سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نظر داریم بر اساس میزان اقامت آمار گردشگران را احصا کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با کارکنان معاونت گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: این معاونت به دنبال ارائه آمارهای دقیق و بر اساس واقعیت موجود است.

وی افزود: اصلی ترین کانال ارائه آمار از طریق میزان اقامت مسافران است و به منظور احصای آن ضروری است در ابتدا آمار دقیق مراکز اقامتی احصا شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به نظارت و بازرسی مراکز اقامتی شهرستان اردبیل اضافه کرد: از شهرستان های نیر و پارس آباد نیز آمار مراکز اقامتی استخراج شده است.

فرشی ادامه داد: در عین حال نظارت و بازرسی بر مراکز اقامتی شهر سرعین آغاز شده است و بعد از تکمیل آمار مراکز اقامتی فعال می توان نسبت به احصا آمار گردشگران اقامت کرده اقدام کرد.

وی با اشاره به طراحی فرم  اعلام مسافران مراکز اقامتی اضافه کرد: به منظور ارائه آمار جامعی از گردشگران ورودی ما نیازمند همکاری سایر دستگاه ها نیز هستیم و این مهم در کارگروه گردشگری مطرح خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به جای ارائه آمارهای غیرواقع به دنبال احصا آمار دقیق هستیم.

انتهای پیام/ح

نظارت و بازرسی بر مراکز اقامتی شهر سرعین آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.