استاندار بوشهر با اشاره به قابلیت‌های بالای استان بوشهر در بخش صنایع دستی، گفت: ظرفیت‌های بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای توسعه اشتغال استفاده شود.

توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر برای گسترش اشتغالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان تنگستان بیان داشت: استان بوشهر با برخورداری از سواحل طولانی دارای ظرفیتی بی‌نظیر برای توسعه گردشگری به‌ویژه گردشگری دریایی است.

وی از شهرستان تنگستان به عنوان یکی از قطب‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نام برد و افزود: باید زمینه‌های توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی در شهرستان تنگستان فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به سفر وزیر کشور به استان بوشهر و بازدید از شهرستان تنگستان تصریح کرد: برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی در بندر عامری ضروری است و باید تلاش ویژه در این زمینه را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان تنگستان نیز ضمن تشکر از حضور و توجه استاندار بوشهر به شهرستان تنگستان اظهار داشت: تغییر ذائقه مردم و گرایش به سمت مناطق بکر و روستا‌ها به خاطر فرار از هیاهوی شهر‌ها فرصتی برای توسعه صنعت توریسم در منطقه هستند.

عبدالحسین رفیعی‌پور تاکید کرد: از آنجا که دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد تسهیلات لازم نیز در اختیار فعالان این بخش قرار می‌گیرد تا بتوانند در راستای توسعه گردشگری اقدام کنند.

انتهای پیام/م

استفاده از ظرفیت‌های بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.