یک شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌هایی شده است که روند بهبود زخم‌ها را تا دو برابر سرعت می‌بخشد و عمیق‌ترین زخم‌ها را هم درمان می‌کند.

پانسمان‌هایی که عمیق‌ترین زخم‌ها را هم درمان می‌کنندبه گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌های جدید بر پایه پلیمر‌های طبیعی شده است.

به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان،  پلیمر‌های طبیعی به دلیل آنکه ویژگی‌های زیست تخریب پذیری دارند می‌توانند روند بهبود زخم‌ها را سرعت ببخشند و در ترمیم بافت آسیب دیده عملکرد خوبی داشته باشند.

پانسمان‌هایی ارزان قیمت برای درمان زخم‌ها

این شرکت دانش بنیان توانسته است پانسمان‌هایی را تولید کند که در حفظ محیط رطوبت و ممنوعیت از ایجاد محیط خشک در بستر زخم کمک می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود تا بهبود زخم سریعتر انجام شود؛ همچنین با ترویج رشد عروق خونی و افزایش فیبروپلاست‌های پوستی می‌توان بهبود زخم را سریعتر ملاحظه کرد.

این پانسمان جدید با ایجاد رطوبت در سطح زخم روند درمان را سریع‌تر می‌کند و در درمان  انواع زخم‌های بستر، سوختگی‌های مختلف، زخم‌های جراحی و سایر زخم‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

به پشتوانه توان علمی متخصصین و با هدف نوآوری در سلامت این پانسمان‌ها طراحی و تولید شده‌اند و می‌تواند طول درمان زخم‌ها را سرعت ببخشند و هزینه‌های سنگین نمونه‌های خارجی را هم نداشته باشند؛ به گفته محققین این پانسمان جدید تا دو برابر سرعت به درمان می‌بخشد و زخم را درمان می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فرهاد ارموده
۲۱:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام میخواستم بدونم این پوست مصنوعی را از کجا میتوان تهیه کرد ضمناً برای زخم دیابت میتونه مرهم خوبی باشد