یک خبرگزاری صهیونیستی اعلام کرد موشک سوری که هفته گذشته در پاسخ به تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود، یک هدف مهم اسرائیلی را منهدم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری صهیونیستی دبکافایل اعلام کرد موشک سوری که سه‌شنبه گذشته در پاسخ به حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک شده بود، هدف قرار نگرفته و یک هدف مهم اسرائیلی را منهدم کرده اما اخبار آن منتشر نشده است.

این پایگاه صهیونیستی بدون اشاره به منطقه هدف قرار گرفته در سرزمینی‌های اشغالی نوشت: این دومین بار در ۶ ماه گذشته است که پدافند هوایی اسرائیل در هدف قراردادن موشک‌های سوری شکست می‌خورد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گذشته چند موشک به سوی اهدافی در خاک سوریه شلیک کردند که سامانه دفاعی سوریه بیشتر این موشک‌ها را سرنگون کرد.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور توانسته بیشتر موشک‌های متجاوز را منهدم کرد، اما در اثر اصابت تعدادی از آن‌ها به انبار مهمات ارتش ۳ سرباز سوری مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۵ ۰۸ دی ۱۳۹۷
سوریه از اول هم باید با همین روش از خود مقابل حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل دفاع میکرد چون هیئت حاکمه اسرائیل فقط زبان زور و قلدری را میفهمد یعنی موشک جواب موشک هر موشک با 10 موشک جواب داده شود..........................
آخرین اخبار