رئیس کل دادگستری مازندران گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی نباید به دلیل مطالبات بانکی تعطیل شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرستان بابل با بیان اینکه هیچ شرکت تولیدی و کارخانه‌ای نباید به دلیل معوقات بانکی تعطیل شود، گفت: اجازه نمیدهم واحد‌های تولیدی و کارخانه‌ها به دلیل مسائل اداری تعطیل شوند و اگر یک بانک، کارخانه‌ای را تعطیل کرد تمام مطالبات او را تعطیل می‌کنیم.

وی افزود: امروز نظام سلطه در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است و دنیای کفر در تلاش است ما را در محاصره اقتصادی قرار دهد تا دست از اعتقادات خود برداریم که قطعا در نیل به این هدف شوم خود ناکام خواهد ماند.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی ممنوع است، گفت: اگر یک بانک، کارخانه‌ای را تعطیل کرد ما تمام مطالبات او را چه از طریق اداره ثبت اسناد و چه اجرای احکام تعطیل می‌کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: نمی‌گوییم بانک‌ها مطالبات خود را نگیرند، ولی با بحث تعطیلی مخالفیم چراکه چرخ کارخانه‌ها به عنوان سنگر‌های اقتصادی باید بچرخد و صنعت باید فعال باشد تا مطالبات بانک‌ها پرداخت شود.

وی با انتقاد و گلایه از رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به دلیل عدم حضور در جلسه، گفت: متولیان اصلی صنعت استان باید امروز در جلسه حضور داشتند تا به مشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی شود و غیبت آن‌ها به هر دلیلی که باشد قابل قبول و پذیرفته نیست و پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه عدم تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی، به خیر و صلاح همگان است، افزود: با تمام توان از همه صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ م

حل کردن مطالبات بانکی واحد‌های تولیدی و صنعتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.