معاون هماهنگ کننده سپاه فتح  کهگیلویه وبویراحمد گفت: تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام و انقلاب برای نسل های امروز ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  داریوش مثنوی گفت:خدمات نظام باید در تمامی ابعاد برجسته سازی و به خوبی برای نسل‌های امروز بیان شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح  کهگیلویه وبویراحمدافزود:به همان اندازه که خدمات نظام در حوزه‌های مختلف گسترده بوده، به همان اندازه باید در حوزه دفاعی و نظامی به شبهاتی که دشمنان برای جدایی مردم از بدنه نظام و انقلاب ایجاد کردند پاسخ داده شود.

وی با اشاره به تاثیر مهم و بسزای فضای مجازی در بیان خدمات ارزنده انقلاب افزود:مجریان و متولیان فضای مجازی باید از همه ظرفیت‌ها اعم از نقش رزمندگان و شهدای استان و روحانیان و طوایف در شکل گیری انقلاب برای تحقق این مهم استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد  هم از تشکیل ۲۴ کارگروه مختلف ذیل شورای راهبردی چهل سالگی انقلاب خبر داد و گفت:تبیین خدمات انقلاب در طی چهل ساله گذشته و مقایسه آن با پیش از انقلاب، مقایسه دستاورد‌های این چهل سال نسبت به سایر کشور‌ها از مهمترین اهداف این کارگروه‌ها است.

حجه الااسلام خاضع با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی به برکت انقلاب به ویژه در حوزه نظامی و دفاعی و قدرت و توان بازدارندگی چشمگیر و قابل ملاحظه است افزود:امروز به علت داشتن قدرت نظامی در منطقه از جمله توان موشکی استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار به گزینه نظامی علیه ایران فکر نمی‌کند چرا که با لحظه‌ای استباه پاسخی دندادن شکن و پشیمان کننده از سوی ایران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/غ

لزوم برجسته سازی خدمات انقلاب

برچسب ها: حماسه 9 دی ماه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.