فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت:در سال 88 مردم در انتخابات مجد و عظمت و شکوهی را خلق کردند و گروهی فتنه گر با برنامه ریزی و سازماندهی، عظمت حضور مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) صبح امروز در تجمع مردم اصفهان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: ۲۹ خرداد زمانی که امام زمان در نماز جمعه دعوت به وحدت کردند و فرصت بیشتری را پیش‌بینی کردند و تصور می‌رفت اگر روح ملی داشتند ختم همه مسائل بیانات نایب امام زمان باشد روز بعد فاجعه بدتری را به مردم تحمیل کردند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: این‌ها به دنبال کشته سازی هستند، هشت ماه ام القرای جهان اسلام را به اندازه هشت سال انرژی گرفتند و بیش از صد هزار بسیجی را درگیر شدند.

وی بیان کرد: دعوت مکرر به وحدت شد ولی عرصه را تنگ  کردند و در روز تاسوعای حسینی از مظلومیت مردم سوءاستفاده کردند و هتک حرمت به مقدسات می‌کنند و جفا کردند و درود خدا بر مردمی که اطاعت از امر امام کردند و طومار فتنه را برای همیشه بستند. 

فضلی خاطرنشان کرد: اما از کید دشمن نباید غافل شد چون ممکن است فتنه‌های جدیدی به بار بیاورند، پیامبر فرمودند وقتی مردم دچار غفلت شوند خدا بدترین را بر آن‌ها حاکم می‌کند ولی روز نه دی با بصیرت مردم نقطه عطف شد و یوم‌الله و روز مأیوس کردن دشمنان اسلام و بیعت و میثاق ملت و امامت شد.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) اذعان داشت: رهبری فرمودند ملت ایران بیداری خود را حفظ کنند اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال 97 فلان می‌کنند ممکن است جنجال باشد و سال 98 نقشه را اجرا کنند باید بیدار باشیم البته ما قوی‌تر هستیم و بعد از این هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ابراز داشت: در روایات آمده است بعد از رحلت پیامبر گروهی به اسم سقیفه می‌خواستند حق امامت و خلافت را از حضرت علی (ع) و معصومان دیگر سلب کنند، کودتاچی‌ها و براندازها دران صحنه به میدان آمدند و حضرت را برای بیعت به مسجد ببرند، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) به درب خانه‌های مردم رفته و آن‌ها را به بیعت با حضرت علی (ع) دعوت کردند.

فضلی اضافه کرد: این بیعت دو نشانه داشت، یک اینکه این‌ها باید سرشان را از ته بتراشند و شمشیرها را بالا برافراشته نگاهدارند، اما در روز اول تا پنجم دعوت کسی برای بیعت نیامد تا روز پنجم دعوت 11 نفر به میدان آمدند ولی دیری نگذشت که تعدادی از همان افراد هم بیعت شکنی کردند و بیعت با امام را شکستند و جنگ‌هایی را به حضرت تحمیل کردند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به جنگ جمل مطرح کرد: کسانی این جنگ‌ها را تحمیل کردند که به آن‌ها سیف الاسلام می‌گفتند، آن‌ها به واسطه یکی مطامع دنیوی و دو فرزندانشان عهدشکنی می‌کنند و در برابر امام ایستادند.

وی بیان داشت: در روز 9 دی سال 1388 مردم شریف ایران از تمامی سرمایه‌های خود گذشتند و بر عهد و پیمانشان بر نایب امام زمان ماندند و حتی داشته‌های خود، جان و اموال و همه سرمایه خود را هم برای معامله با خداوند به میدان آوردند تا از تکرار سقیفه جلوگیری شود.

فضلی مطرح کرد: در 40 سال بعد از پیروزی انقلاب مردم در هریک از عرصه‌های مجاهدت و مقاومت از هم سبقت گرفته‌اند و شاهد این ادعا 24 هزار شهید استان اصفهان است.

وی یادآور شد: در سال 88 مردم در انتخابات مجد و عظمت و شکوهی را خلق کردند و گروهی فتنه گر و عناصر غرب زده که نفوذی غرب بودند و از اول انقلاب با مواردی از آن‌ها مواجه بوده‌ایم، با برنامه ریزی، پیش بینی و سازماندهی، عظمت حضور مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند چون به آرمان‌ها و آرزوهای باطل خود نرسیدند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: امام خمینی فرمودند انقلاب اسلامی سه پایه دارد، قرآن، عترت و مردم که دشمن قصد دارد در بین حلقه مردم اختلاف و شکاف ایجاد کند، هرکس بنا بر تکلیف خود پای صندوق‌های رأی آمده بود اما چون آن‌ها برنامه ریزی کرده بودند که اگر رأی نیاوردند باب تقلب و قانون گریزی ساماندهی شود.

برگزاری حماسه 9 دی در اصفهان

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.