حضور مردم، ضامن پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است/این حضور جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام اسلامی استسرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و دیکر مسئولان همپای مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس در راهپیمایی پر شور و گسترده یوم الله ۹ دی شرکت کردند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان در حاشیه این مراسم گفت: حضور ملت ما در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، چشمگیر بوده و خواهد بود و این مهم، ضامن پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن می‌باشد.

وی تصریح کرد: مردم ما نشان داده اند همواره در پیروی از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و مشکلاتی که در برخی حوزه‌های اقتصادی و معیشتی است؛ نمی‌تواند دست مایه‌ای برای سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: ما یک خانواده ایم که مسائل و مشکلات خود را در درون، تدبیر و مدیریت می‌کنیم.

قامتی با تقدیر از مشارکت گسترده مردم استان همچون سایر نقاط کشور در این راهپیمایی، افزود: این حضور جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام مقدس اسلامی است.

حماسه نهم دی، سالروز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" و نماد بصیرت و استقلال طلبی ملتی است که برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

راهپیمایی حماسه نه دی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.