سرمربی تیم ملی جودو گفت: گرنداسلم پاریس اولین مسابقات در سال ۲۰۱۹ است که جودوکاران برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند.

منصوری: جودوکاران را برای گرنداسلم پاریس آماده می‌کنیممحمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی با حضور ۱۰ جودوکار در حال پیگیری است و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند و خوشبختانه نفراتی که در اردو حضور دارند از آمادگی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

او ادامه داد: مسابقات گرنداسلم پاریس اولین مسابقه سال ۲۰۱۹ است که سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو برای حضور در این رقابت آماده می‌شوند. سال ۲۰۱۹ از نظر کسب سهمیه المپیک مهم است و تلاش می‌کنیم با حضور در رقابت‌های بین المللی امتیاز و رنکینگ ملی پوشان را برای کسب سهمیه حفظ کنیم.

منصوری درباره حضور جواد محجوب در تیم ملی گفت: محجوب پس از عمل جراحی که انجام داد مدتی به استراحت و فیزیوتراپی پرداخت و اکنون شرایط حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده است و مدتی است که زیر نظر کادر فنی و پزشکان تمرینات پا خود را آغاز کرده و به طور حتم در رقابت‌های سال ۲۰۱۹ حاضر می‌شود تا با ارتقا امتیاز و رنکینگ خود سهمیه المپیک را کسب کند.

او تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت مصدومیت محجوب بهتر است و پس از اینکه تمرینات خود را پشت سر گذاشت می‌تواند همراه با تیم ملی در مسابقات بین المللی شرکت کند.

سرمربی تیم ملی جودو عنوان کرد: به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور که نیمه بهمن ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود نفرات برتر را دعوت می‌کنیم تا با حضور در اردوی تیم ملی بتوانیم روی استعداد‌های جدید سرمایه گذاری کنیم.

منصوری درباره کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو به دلیل قرارگیری در رتبه‌های برتر جدول رنکینگ جهان تا حدودی سهمیه شان قطعی است، اما باید با حضور دررقابت‌های مختلف این سهمیه را قطعی کنند. جواد محجوب دیگر نماینده کشورمان نیز به دلیل اینکه مدتی از میادین دور بوده است وضعیتش در جدول رنکینگ کاهش یافته که مطمئنم با حضور در رقابت‌ها می‌تواند این موضوع را جبران کند.

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در پایان گفت: حدود یک سال تا آغاز المپیک مانده است و مطمئن هستم که ملی پوشان ما در این فرصت سهمیه حضور در ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند و از این بایت نگرانی وجود ندارد و تمام هدف ما کسب مدال و موفقیت در المپیک توکیو است.


بیشتر بخوانید:

چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

آلمانی‌ها مشتری جدید ملی پوش جودو ایران

چه کسی رئیس فدراسیون جودو می‌شود؟ / پای یک وزارتی در میان است!


انتهای پیام/

اظهارات منصوری درباره وضعیت تیم ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۲۲:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۷
ما از بابت ملی پوشان نگران نیستیم. از بابت رفتار استاد! منصوری نگرانی داریم که اگر برکنار شد دوباره ملی پوشان رو به لبنان نبره که برای لبنان در مسابقات آسیایی و جهانی مسابقه بدهند!!!!!!
آخرین اخبار