نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بزودی در مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی می رسد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرهاد تجری  نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی  گفت : لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد و ویژه تجاری پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی ، برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شد که پس از بررسی این نهاد برای رفع چند ایراد به مجلس باز گردانده شد.

وی اظهار داشت: ایرادهایی که شورای نگهبان بر لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گرفته بود، بیشتر متوجه مناطق ویژه اقتصادی بود که در کمیسیون اقتصادی مجلس رفع شد و منتظر طرح آن در دستور کار مجلس هستیم البته لایجه ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از ابتدا نیز هیچ گونه ایرادی نداشت و با طرح در مجلس شورای اسلامی شاهد تصویب نهایی آن خواهیم بود.

تجری اضافه کرد: ایرادهای گرفته شده از سوی شورای نگهبان به دلیل نبود برخی مناطق ویژه در لایحه ارسالی دولت به مجلس بود که توسط مجلس به لایحه دولت اضافه شده بود در سفر دکتر روحانی به کرمانشاه نیز این مهم از رئیس جمهوری درخواست شد که با نظر مساعد ایشان مبنی بر تصویب طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و الحاق به لایحه مناطق هفتگانه مواجه شد و در دستور کار دولت قرار گرفت.

تجری افزود: در صورت تصویب نهایی طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ، زمینه برای ایجاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، کاهش هزینه ها و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه فراهم می شود.


انتهای  پیام/ز

 

تصویب نهایی طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

برچسب ها: صاردات ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۹:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام ما یک گروه سرمایه گذاری هستیم که ماههاست دنبال تصویب و اجرای این منطقه هستیم واقعا نمیدونیم این طرح انجام شدنیست یا نه دوستان لطفا راهنمایی بفرمایند .با سپاس