صفحه منتسب به سرلشکر سلیمانی در واکتش به اتفاقات اخیر در فضای مجازی در خصوص عملیات کربلای ۴ پوستر جدیدی منتشر کرد.

پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی در واکنش به عملیات کربلا 4+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران ۸ سال دفاع مقدس عملیات‌های بسیاری توسط نیرو‌های نظامی کشورمان اجرا شد. هر کدام از این عملیات‌ها دستاورد‌ها و در مواردی شکست‌هایی به دنبال داشت. یکی از عملیات‌هایی که در اذهان عمومی با اهمیت بیشتری ثبت شده عملیاتی به نام کربلای ۴ است.

عملیاتی که داستان شهادت ۱۷۵ غواص با دستان بسته را بازگو می‌کند. اخیرا داستان پر سر و صدای این عملیات وقتی به اوج رسید که توییتی از سوی محسن رضایی درباره این عملیات منتشر شد. انتشار اطلاعاتی که در دنیای مجازی به یک جنجال بدل شد.

در همین راستا صفحه اینستاگرامی منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در واکنش به اتفاقات اخیر در فضای مجازی درباره عملیات کربلای ۴ پوستر جدیدی منتشر کرده است.

در ادامه این پوستر را مشاهده می‌کنید.

پوستر اینستاگرامی سردار سلیمانی در واکنش به عملیات کربلا 4+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۰۹:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۷
من به عنوان یه جوون میدونم که جوونای اکثرا کم سواد به ادبیات جنگ این دوره زمونه، از کلمه عملیات فریب این تصور رو دارند که مثلا به یه گروه رزمنده گفتن شما برید جلو مثل مجسمه وایسید شهید بشید دشمن فریب بخوره.
کاشکی تبیین کنید پیروزی در میدان جنگ اون هم جنگی که یک طرف ایران به تنهایی ایستاده و طرف دیگر صدام با تمام امکانات نظامی و اطلاعاتی دنیا بود، کار بسیار پیچیده و سختیه. و برای اینکه دشمن رو غافلگیر کنن ممکنه گردانی از محوری حمله کنن تا دشمن رو مشغول کنن و گردانهای دیگه از محور دیگه حمله اصلی رو شروع کنن.
حالا ممکنه یکی اسم این رو بزاره عملیات فریب.مگه فرقی بین حمله اول و دوم وجود داره؟؟مگه میشه ارزش گذاری کرد ؟
این از بی سوادی و سطحی نگری مردم این زمانه است متاسفانه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۰۰:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
سلام سر لشگر قاسم جان شما و سرلشگر محسن جان سنگ تمام گذاشتید و حجت برهمه تمام کرد من دو سال آخر تو میدان جنگ بودم بخداوند خدا جبهه ها مدرسه کربلا ی حسینی ع بود همه عاشق هم بودند ماشاالله به حزب الله ماشاالله حاج قاسم ماشاالله برادر محسن دوستان داریم عشق اینه مخلص بودن یاد بگیرند بقیه دیگه حرف کفرآمیز نزنند
آخرین اخبار