معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار اطلاع رسانی هنرمندانه از دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی بایستی دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در استان را به صورت هنرمندانه و شایسته اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای هم بایستی برای تغییر فضا و ارتباط با مردم، توجه ویژه‌ای به بازخورد افکار عمومی و مطالبات عموم جامعه داشته باشند.

مردانی با بیان اینکه اطلاع رسانی یک سویه، مخاطب پسند نیست، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید بهره گیری از شیوه‌ها و ابزار‌های نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی مورد پذیرش افکار عمومی را مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه، تسلط، خلاقیت و نوآوری، و توانمندی را لازمه فعالیت در عرصه روابط عمومی بیان کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد، راهبردی موثر برای افزایش اعتماد و اطمینان در جامعه است.

مردانی با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق در برابر اخبار دورغ و بی پایه رسانه‌های معاند و فضای مجازی، نقش مهمی در خنثی سازی این هجمه‌ها دارد.

گفتنی است: احکام اعضای جدید هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، اعطا شد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‎های چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار