فرماندار شهرستان دلگان گفت: با هدف ارتقای شاخص‌های خدماتی و تلاش برای رفع نیاز‌های مردم و حمایت از قشر تولیدکننده جامعه امروز با حضور مسئولان شماری طرح کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان منطقه سیستان و بلوچستان افزود: دلگان با ۱۰ هزار هکتار اجرای آبیاری نوین رتبه نخست جنوب استان در این حوزه را دارد که نشان از توجه جهاد کشاورزی به شهرستان است.

شجاعی افزود: دولت بدون محدودیت اجرا، آمادگی آبیاری نوین در دلگان را دارد و جامعه روستایی و عشایری می‌توانند از این ظرفیت به صورت مشارکتی بهره ببرند و اعتبارات بخش کشاورزی دلگان امسال افزایش چشمگیری داشته و این روند تداوم می‌یابد.

وی اظهار کرد:مدیریت و بهره وری آب، مطابق با چشم‌انداز ملی و منافع عمومی به صورت سنجیده و دوراندیشانه در دلگان اقدامات ماندگاری در حال شکل گیری است.

مدیر جهاد کشاورزی دلگان نیز گفت: امروز، ۲۲ هکتار آبیاری تخت فشار به نمایندگی از ۲۵۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی افتتاح گردید.

سجادی افزود: همچنین ۵ کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع، کلنگ زنی گردید.

وی گفت: الحمدلله پروژه‌های بخش کشاورزی دلگان با حمایت‌های جهاد کشاورزی استان و پیگیری‌های فرمانداری،گام‌بلندی برداشته است.

 

انتهای پیام/ت

افزایش اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار