معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از توزیع بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب علمی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کامران پنام،معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از توزیع بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب علمی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.
کامران پنام،  بیان داشت: در راستای تقویت بنیه پژوهشی در حوزه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی پژوهش را پایه و اساس حوزه عنوان کرد و افزود: فعالیت معاونت پژوهش امری مؤثر برای تحکیم بخشی به اقدامات پژوهشی در حوزه بوده و همواره معاونت پژوهش در ۱۳ مدرسه علمیه برادران استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام پنام در ادامه بر ضرورت تجهیز کتابخانه‌ها در مدارس علمیه استان تأکید کرد و گفت: این مهم امری ضروری برای بهره مندی طلاب از کتب مختلف علمی بوده و زمینه مطالعه بیشتر را فراهم می‌سازد.

وی از توزیع کتب علمی و پژوهشی در مدارس علمیه برادران استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب در مدارس توزیع شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: توزیع کتب به همت ستاد عالی قم صورت گرفته است و این کتب شامل منابع قرآنی، تفسیری، فقهی، فرق و ادیان، تاریخی و انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه یادآور شد: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در راستای توزیع کتب علمی، پژوهشی در مدارس هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

 

توزیع بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب علمی در مدارس علمیه لرستان

برچسب ها: حوزه علمیه ، کتب درسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.