معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از راه اندازی شورای پژوهش در حوزه علمیه این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام کامران پنام،  با اشاره به اینکه شورای پژوهش حوزه استان لرستان با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در مدارس علمیه تشکیل شده، گفت: در این شورا که بصورت مستمر جلسات آن برگزار خواهد شد عملکرد پژوهشی مدارس ارائه و بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی و رصد فعالیت‌های پژوهشی مدارس علمیه بصورت مستمر از دیگر اهداف تشکیل شورای پژوهش است، خاطر نشان کرد: در این شورا عملکرد نشریات و وبلاگ‌های مدارس علمیه استان نیز رصد و ارزیابی خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه در نهایت باید منجر به تحقیق و پژوهش شود، یادآور شد: هدف اصلی پژوهش، تولید علم و ارائه راهکار‌های اجرایی و کاربردی برای پاسخگویی به نیاز‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و... است.

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت فرهنگ پژوهش در حوزه علمیه استان از دیگر اهداف تشکیل شورای پژوهش است، گفت: مدیر حوزه به عنوان مسئول، معاون پژوهش دبیر و تعدادی از مدیران و معاونان پژوهش مدارس از اعضای اصلی شورای پژوهش حوزه استان لرستان هستند.

انتهای پیام/د

شورای پژوهش در حوزه علمیه لرستان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.