مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شهرک‌های صنعتی استان در چهار دهه گذشته، رشد قابل توجهی از لحاظ تعداد و نیز زیرساخت ها را تجربه کرده است.

رشد خراسان رضوی در صنعت با چهار دهه فعالیت/ شهرک‌های صنعتی، مولد اشتغال جامعهمسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: از ۴۲ شهرک صنعتی استان، ۳۹ شهرک صنعتی در حال واگذاری است و این در حالی است که اول انقلاب فقط یک شهرک در استان بوده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اتصال شهرک‌های صنعتی به تصفیه خانه افزود: هشت شهرک در استان دارای تصفیه خانه شده و همچنین ۷۸ درصد شهرک‌ها به تصفیه خانه‌ها متصل شدند.

مهدی زاده مقدم با اشاره به این نکته که ۴۰ درصد اشتغال استان از طریق شهرک‌های صنعتی می‌باشد، تصریح کرد: ۴۰ درصد واحد‌های تولیدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار دارد.

وی اظهار داشت: ۹۰۶ لیتر آب و ۶۴۷ مگاوات برق در ۴۰ سال گذشته برای شهرک‌ها تامین شده تا کاستی در حمایت از تولید کننده در موارد مصرفی وجود نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۳۴ شهرک مجهز به گاز، ۳۸ شهرک مجهز به تلفن و ۲۲ شهرک نیز دارای فیبر نوری شدند که این مقادیر رو به افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام//آ. ف


تغییرات چشمگیر شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مدت ۴۰ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.