استاندار اردبیل گفت: بانک ملی ایران برای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل روز پنجشنبه در بازدید از طرح راه آهن میانه - اردبیل در گفتگو با خبرنگاران افزود: با تزریق این اعتبار جهش بسیار بزرگی در ایجاد فرصت‌های شغلی در استان ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به مشارکت بانک ملی در طرح راه آهن اردبیل اضافه کرد: عملیات اجرایی راه‌آهن میانه - اردبیل به طول ۱۷۵ کیلومتر در سال ۸۴ آغاز شد و در حال حاضر دارای ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.
استاندار اردبیل افزود: در این طرح ۶۲ دستگاه تونل به طول ۲۳ هزار و ۸۱۰ متر، چهار کیلومتر پل دره‌ای بزرگ، سه کیلومتر پل آب رو و ۱۰ دستگاه گالری به طول حدود چهار کیلومتر اجرا می‌شود.
بهنام جو بیان کرد: با تزریق منابع مالی جدید از سوی بانک ملی این طرح شتاب گرفته و در حال حاضر تمام ۱۲ قطعه پروژه فعال شده اند و کار‌ها بخوبی پیش می‌رود.
وی با بیان اینکه در میادین بسیج و وحدت تابلو روز شمار راه آهن اردبیل نصب شده تا مردم از مراحل اجرایی طرح اطلاع کافی داشته باشند، افزود: افتتاح این طرح را در دهه فجر ۹۹ به مردم نوید داده ایم و امید است در موعد مقرر تحقق یابد.
استاندار اردبیل درباره اجرای طرح راه آهن اردبیل – پارس آباد هم گفت: مطالعات این طرح رو به پایان است و تامین منابع مالی آن دنبال می‌شود.
بهنام جو گفت: ۲ ماه پیش تفاهم نامه‌ای با مسئولان جمهوری آذربایجان برای اتصال خط ریلی اردبیل از مغان با این کشور امضا شده و با تحقق این مهم کریدور آسیای میانه عملیاتی خواهد شد.
در این بازدید استاندار اردبیل در آیینی از مدیر عامل بانک ملی و معاونان وی به خاطر توجه به طرح راه آهن اردبیل و طرح‌های سرمایه گذاری تجلیل کرد.

بانک ملی ۲۰ هزار میلیارد ریال در اردبیل سرمایه گذاری می‌کند

انتهای پیام/ح

راه آهن میانه- اردبیل دهه فجر سال 99 افتتاح می شود

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.