۲ خبرنگار ژاپنی که در مرکز رسانه‌ای ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی حضور داشتند از ایران به عنوان جدی‌ترین مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا نام بردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فردا (شنبه) با برگزاری دیدار افتتاحیه بین تیم‌های امارات و بحرین در ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی آغاز می‌شود.

ژاپنی‌ها شاگردان کی روش را مدعی اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا می‌دانند/ ابراز تعجب سامورایی‌ها از خداحافظی قوچان نژاد

خبرنگاران کشور‌های مختلف آسیایی و کشورهایی، چون سوئیس برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا در سالن مرکز رسانه‌ای این ورزشگاه حضور یافته و قرار است تا ساعاتی دیگر آلبرتو زا کرونی و میروسلاو سوکوپ سرمربیان امارات و بحرین با حضور در سالن نشست خبری ورزشگاه زاید همراه با یکی از بازیکنان این ۲ تیم پاسخگوی اصحاب رسانه باشند.

  • البته با توجه به اینکه نشست خبری زاکه رونی ساعت ۱۸ تا ۱۹ به وقت دوحه برگزار می‌شود خبرنگاران ایرانی نمی‌توانند در این نشست شرکت کنند. همچنین سوکوپ هم باید از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.
  • از تلویزیون‌هایی که در این مرکز رسانه‌ای نصب شده اطلاعات تیم‌های امارات و بحرین در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

ژاپنی‌ها شاگردان کی روش را مدعی اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا می‌دانند/ ابراز تعجب سامورایی‌ها از خداحافظی قوچان نژاد

  • همچنین در کتابچه‌های راهنمای رسانه‌ای که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است اطلاعاتی از ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی ها، مسئولان رسانه‌ای تیم ها، سالن‌های مرکز رسانه‌ای و دریافت آیدی کارت در شهر‌های ابوظبی، دبی، شارجه و العین، ورزشگاه ها، نحوه رفتار عکاسان و خبرنگاران در زمان حضور در ورزشگاه ها، ساعت برگزاری رقابت‌ها ارائه شده بود.
  • 2خبرنگار ژاپنی که در این سالن بودند اعتقاد داشتند ایران با توجه به همگروهی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته است و در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به ژاپن دارد. آن‌ها ایران را شانس اول قهرمانی جام ملت‌ها می‌دانستند و اعتقاد داشتند کارلوس کی روش با توجه به اینکه ۸ سال در ایران حضور داشته است شناخت خوبی از تیم ما دارد.
  • یوسویوکی کاوازی یکی از این خبرنگاران بود اعتقاد داشت هاجیمه موریاسو که در حال حاضر بهترین سرمربی ژاپنی است پس از جام جهانی رو به جوان گرایی آورده است و این امر به تیم ژاپن کمک می‌کند.

ژاپنی‌ها شاگردان کی روش را مدعی اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا می‌دانند/ ابراز تعجب سامورایی‌ها از خداحافظی قوچان نژاد

این خبرنگاران همچنین با ابراز تعحب نسبت به خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی فوتبال کشورمان و غیبت او در جام ملت‌های آسیا از آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی اطلاعاتی را کسب کردند و پس از آنکه متوجه شدند عزت اللهی به دلیل آسیب دیدگی جام ملت‌ها را از دست داده لبخند زدند.

همچنیناحمد عبدالرحمان القحطانی، خبرنگار الریاضیه هم عنوان داشت:  ایران و عربستان تیم‌های خوبی هستند که هر ۲ شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند. ایران ۳ بار به فینال صعود کرده و در هر ۳ دوره قهرمان شده است. ضمن اینکه عربستان با وجود ۶ بار صعود به فینال جام ملت‌های آسیا تنها ۳ بار موفق به کسب قهرمانی شده است. ایران لژیونر‌های خوبی در فوتبال اروپا دارد و تیم فوق العاده قدرتمندی است. من احساس می‌کنم کارلوس کی روش می‌تواند ایران را برای چهارمین بار به قهرمانی آسیا برساند.

او همچنین درباره خوان آنتونیو پیتزی سرمربی تیم ملی عربستان اظهار داشت: او مربی خوبی است که به تمام جزئیات تیمش تسلط دارد.


بیشتر بخوانید:

از تعبیر آینده کی روش و حربه‌ی سعودی‌ها تا تمرین ایران در زمین کریکت و ناامیدی اماراتی‌ها

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مجموعه کریکت ابوظبی + تصاویر


انتهای پیام/

نگاهی به حواشی پیش از آغاز جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۲۰:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۷
من مطعمنم پیروز میشیم به شرطی که توکل کنید به خدا و با چنتا پیروزی مغرور نشین و دست کم نگیرین
!
آخرین اخبار