امام جمعه رشت:

توطئه‌های آمریکا علیه ایران، انقلاب اسلامی را از حرکت باز نداشته است

امام جمعه رشت گفت: توطئه‌های شیطان بزرگ علیه ایران نه تنها انقلاب اسلامی را از حرکت رو به جلو باز نداشته، بلکه روز به روز بر روند الگو پذیری ملل آزادی‌خواه جهان از رشادت، استقامت و ظلم ستیزی ایران افزوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به هجمه های سنگین استکبار و صهیونیسم جهانی علیه نظام تصریح کرد : بدخواهی و توطئه‌های متنوع شیطان بزرگ علیه ایران نه تنها انقلاب اسلامی را از حرکت رو به جلو باز نداشته، بلکه روز به روز بر روند الگو پذیری ملل آزادی خواه منطقه و جهان از رشادت، استقامت و ظلم ستیزی ایران افزوده است.

وی تحریم های اقتصادی دنیای استکبار علیه ملت را ناشی از عجز و استیصال آنان در عرصه نظامی و رویارویی مستقیم با ایران دانست و افزود : بهره گیری از امکانات داخلی با محوریت بخشی به نقش مردم تنها راهی است که  اقتصاد و معیشت را همچون عرصه های علمی و دفاعی مقتدر و غیر قابل آسیب می سازد.

امام جمعه رشت بهترین جلوه قدرشناسی از حمایت‌های بی دریغ ملت بزرگ ایران از نظام را خدمت صادقانه به آنان در پرتو عدالت اجتماعی و اجتناب از تبعیض و تجمل گرایی برشمرد و اضافه کرد : شایسته مردم این سرزمین پرافتخار نیست که به رغم اقتدار ملی موجود در حل مشکلات معیشتی جامعه و خنثی کردن جنگ روانی و رسانه ای دشمنان منفع باشیم. 

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خویش با گرامیداشت قیام 19 دیماه سالروز قیام آگاهانه مردم دلیر قم علیه رژیم  طاغوت تصریح کرد : مقاله احمد رشیدی مطلق در روزنامه ی اطلاعات ساحت پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی را نشانه می رفت که با بازخورد به موقع مردم خنثی شد.

وی نقش آفرینی همراه با بصیرت آحاد ملت ایران به ویژه گیلان در حماسه 9 دی را ستود و اتکاء به نیروی عظیم مردمی را تنها راه صیانت از ارزش‌های انقلاب و مقابله با ترفندهای شوم دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان 14 دی ماه روز جهاد کشاورزی را گرامیداشت و حمایت از کشاورزان زحمت کش را  عامل خودکفایی ایران در عرصه ی تولید محصولات کشاورزی برشمرد و از مسئولان اجرایی خواست بخش زیادی از بودجه دولت را به توسعه ی زیرساخت‌های کشاورزی و افزایش تولید اختصاص دهند.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.