مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: تشکیل نهاد گزینش صیانت ازحقوق نظام اسلامی و رعایت حقوق متقاضیان اشتغال در دانشگاه و مدارس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در آیین گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد گزینش با توجه به اهمیت تشکیل نهاد گزینش گفت: کارگزینش، رعایت موازین شرعی و قانونی، اخلاق مداری، امانتداری و صیانت ازحقوق نظام اسلامی و رعایت حقوق افراد متقاضی اشتغال در دانشگاه و مدارس است.

وی از گزینش به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی امور اداری یاد کرد وافزود: انتخاب افراد صالح، هدف اصلی تاسیس گزینش در سازمان‌های دولتی است.

مدیر کل اموزش پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه نقش معلم در جامعه، گفت: دقت در گزینش تعیین کننده آینده جامعه است و باید مراقبت شود افراد ناصالح تایید نشوند.

نادر جهان آرای با بیان اینکه در انجام گزینش و تحقیق افراد، باید رازداری و مسائل اخلاقی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، بر لحاظ شدن ملاک انتخاب اصلح درگزینش کارکنان تاکید کرد.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت:شغل گزینش شاید در جامعه، عادی به نظر برسد، اما آینده فرد گزینش شده و تمام همراهان او تاثیر گذاراست و باید پذیرش با نگاه مثبت انجام بشود وجامعه اسلامی زمانی به اهداف خودش دست پیدا می‌کند که در حوزه‌های مختلف برکارگزاران وکارمندان نظارت شود.

۱۵ دی سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل نهاد گزینش است.

 

انتهای پیام/م.ع

گزینش صیانت ازحقوق نظام اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.