رییس آموزش و پرورش عشایر خراسان جنوبی گفت:با آغاز فصل سرما ۳ هزار و ۲۰۰ بسته کمکی بین دانش آموزان عشایر توزیع می‌شود.

انصاری، رییس آموزش و پرورش عشایر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: بر اساس سند بنیادین و برنامه ریزی جهت کیفیت بخشی به طرح و برنامه‌های آموزش و پرورش عشایر استان کمک‌های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا هدایت و برنامه ریزی شده است.


وی افزود: تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از ۳ هزار ۵۰۰ جلد به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان تهیه و بین مدارس عشایری استان بر اساس نیاز اولویت کلاس‌های چند پایه توزیع می‌شود.

انصاری با بیان اینکه این طرح با فرا رسیدن فصل سرما آغاز شده است، گفت: در راستای پوشش تحصیلی حداکثری و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان نیازمند بیش از ۳ هزار ۲۰۰ بسته پوشاک و کفش به همراه لوازم التحریر به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان آماده و بین دانش اموز توزیع می‌شود.


رئیس آموزش و پرورش عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای توجه به بهداشت اقلامی شامل خمیر دندان و مسواک تهیه و توزیع می‌شود، افزود: در خصوص جلوگیری از سو تغذیه در ۵۰ اموزشگاه بین ۷۶۰ دانش اموز میان وعده مختصر با هزینه بالغ بر هفت میلیون و پانصد هزار تومان در ماه انجام می‌پذیرد.


وی گفت: در مجموع کمک‌های خیرین در این توزیع حدود دویست میلیون تومان برآورد می شود و قابل ذکر است در شروع سال تحصیلی بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون تومان بین دانش اموزان توزیع شده است.
انتهای پیام/ب


۳ هزار و ۲۰۰ بسته کمکی بین دانش آموزان عشایر استان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.