مدیر عامل مرکز سالمندان بانوان میلاد سیمینه بوکان گفت: مرکز سالمندان بانوان میلاد سیمینه با ظرفیت پذیرش ۳۰ سالمند در محیطی آرام و امن به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

احمد صالحی مدیر عامل مرکز سالمندان بانوان میلاد سیمینه بوکان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مرکز سالمندان بانوان سیمینه علاوه بر نگهداری و مراقبت از سالمندان، خدمات پزشکی، پرستاری و توانبخشی جهت ارتقا سطح سلامت روانی و جسمانی سالمندان توسط کادر متخصص ارائه می‌شود.

وی گفت: این مرکز هم اکنون با پذیریش  ۳۰ سالمند در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۵۳ متر مربع و زیر بنای ۴۷۱ متر مربع آماده پذیرش بانوان سالمند است.

وی افزود: از طرفی دیگر، سالمندانی در اطراف ما وجود دارند که هیچ خانواده‌ای ندارند، تنها هستند و نیاز به کمک دارند و همچنین درخانواده‌های هسته‌ای به دلیل اینکه ممکن است هم مرد و هم زن در خارج از خانه مشغول به کار باشند وجود مراکز سالمندان ضرورت پیدا می‌کند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر نیاز جامعه به سرای سالمندان تصریح کرد: سالمندی یک قانون است و لذا همه کسانی که دوره‌های کودکی، جوانی و میانسالی را بتوانند سپری کنند به دوره‌ی سالمندی می‌رسند که در این دوره توان زندگی مستقل به تدریج کم شده و نیاز به مراقبت بیشتر ضرورت پیدا می‌کند.

انتهای پیام / س خ

آغاز بکار مرکز سالمندان بانوان بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.