وزیر ارتباطات گفت: جدول زمان‌بندی حذف قبوض کاغذی با دستور رئیس‌جمهور تهیه شده و در فاز اول مخابرات ۴۵ روزه ۳۵ میلیون قبض دوره‌ای را حذف می‌کند.

خبر از انعقاد تفاهمنامه ای برای پایش آتش سوزی در پارک ملی گلستان دادبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از دستاوردهای فضایی کشور در پژوهشگاه فضایی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حذف قبوض کاغذی با دستگاه‌های مختلف وارد مذاکره شده‌ایم و برای این کار با وزارت نیرو، مخابرات، نفت و شهرداری همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در فاز اول مقرر شده مخابرات ۳۵ میلیون قبض دوره‌ای را در مدت ۴۵ روز حذف کند، گفت: برای افزایش کاربردهای دولت الکترونیک از ظرفیت‌های موجود مانند اپلیکیشن و پیامک استفاده خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: قبوض برق و آب نیز در فازهای بعدی به این طرح اضافه خواهند شد که مشکل فعلی درباره قبوض، کنتورهای برق است که وزارت نیرو بانک اطلاعاتی صاحبان کنتورها را به روزرسانی نکرده و مالکیت کنتورها به طور دقیق مشخص نیست و با وزارت نیرو در حال رایزنی برای چاره‌اندیشی برای این مشکل هستیم.

آذری جهرمی گفت: با دستور رئیس جمهور، جدول زمان‌بندی حذف قبوض کاغذی آماده شده و پیش‌بینی می‌کنیم که تا اردیبهشت سال آینده اجرا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۷
کلا قبض مال عهد دقیانوسه و همه چی باس اینترنتی باشه
آخرین اخبار