سرپرست فدراسیون جودو گفت: حضور تیم ملی در کمپ ازبکستان ضرورتی نداشت و به همین دلیل اعزام ملی پوشان لغو شد.

عمادی: حضور تیم ملی جودو در کمپ ازبکستان ضرورتی نداشتمحمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه مجمع انتخاباتی این فدراسیون بیان کرد: در حال حاضر اسامی کاندید‌ها را به وزارت ورزش و جوانان دادیم و منتظر تائید صلاحیت آن‌ها از سوی کمیته تخصصی وزارت ورزش هستیم تا پس از آن نفرات تائید شده را برای مجمع مشخص کنند و به دنبال آن روز برگزاری مجمع انتخاباتی نیز مشخص شود.

او درباره وضعیت تیم ملی جودو بزرگسالان عنوان کرد: تیم ملی مانند قبل برنامه‌های تمرینی را پیگیری می‌کند. در حال حاضر صلاح ندیدم که تیم ملی بزرگسالان به کمپ تمرینی ازبکستان اعزام شود و در کمیته فنی که با حضور درخشان برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که حضور تیم ملی در این کمپ ضرورتی ندارد و به همین دلیل تیم به این کمپ اعزام نشد و ملی پوشان در تهران تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی ادامه می‌دهند.

عمادی در مورد تغییر کادر فنی رده نوجوانان و بزرگسالان گفت: افراد را بر اساس توانایی‌هایی که داشتند در ساختار تیم ملی جا به جا کردیم و ایوب رستمی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد و امین شاطرزاده نیز به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شد.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان عنوان کرد: هنوز برنامه خاصی برای رده پایه در نظر نگرفتیم و به محض اینکه کمیته فنی در این زمینه تصمیم گیری کند برنامه‌های رده پایه را مشخص خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

چه کسی رئیس فدراسیون جودو می‌شود؟ / پای یک وزارتی در میان است!

ملایی: بعید است در رقابت‌های گرنداسلم پاریس شرکت کنم

ملایی با تیم جودو هامبورگ قرارداد بست


انتهای پیام/

اظهارات عمادی درباره وضعیت تیم ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۷
کمیته فنی که هیچی . عمادی هم هر چی میگه نقل قول از درخشانه. بدبخت جودو که مباحث فنی رو درخشان براش تعیین میکنه!
آخرین اخبار