یک هیات ویژه کارشناسی قضائی از سوی دادستان کل کشور امروز سه شنبه، ۱۸ دی ماه برای بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی کارگر نیشکر هفت تپه وارد شوش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه، یک هیات ویژه 3 نفره کارشناسی قضائی از سوی دادستان کل کشور در دادگستری شوش حاضر شده و در حال بررسی ادعای اسماعیل بخشی هستند.

اعضای این هیات ویژه، هرگونه اظهار نظر درخصوص ادعای شکنجه کارگر هفت تپه را به بعد از بررسی کارشناسی موکول کردند.

بخشی یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش پس از جریان اعتراضات کارگران این شرکت، در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که در دوران بازداشت مورد شکنجه قرار گرفته است که این ادعا در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب داشت.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به این ادعا به دادستان کل دستور داد با اعزام تیمی مستقل به منطقه، ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کند.

به گفته حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، رسیدگی به ادعای خشونت علیه کارگر بازداشتی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با دستور صریح رئیس جمهوری با سرعت و دقت انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

بررسی پرونده کارگران بازداشتی هفت تپه

برچسب ها: دادستان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
دولت هم مقصرند .نباید بهانه دست این فرصت طلب ها بده .این مزدوران اجاره ای از اب گل الود میخواهند بنفع خودشون ماهی صید کنند .دولت باید جهادی وصع اقتصادی و فقر را ریشه کن کنند .اختلاس گران حالا هر کس و هر مقامی که هست .باید ضبط اموال حرام شان .بعد خودشون بخاطر از دست دادن مال حرام سکته خواهند کرد