مختار نیک مقام گفت: برنامه ارتقای سلامت دوره نوجوانی در مدارس شبانه روزی آغاز شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: کسب مهارت دانش آموزان در زمینه بهداشت بلوغ در مدارس شبانه روزی یکی از مهم ترین برنامه های ارتقای سلامت در آموزش و پرورش است.

وی افزود: به منظور برخورد مناسب با مسائل بلوغ بویژه تغییرات جسمی و روحی و اخلاقی که دانش آموزان در دوره نوجوانی با آن مواجه می شوند و همچنین فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت تربیت دانش آموزان برنامه ارتقای سلامت در دبیرستان پسرانه شبانه روزی امام خمینی(ره) به اجرا در خواهد آمد.

نیک مقام عنوان کرد: در کل کشور ۱۵۰ آموزشگاه، در خوزستان ۲۲ مدرسه و در باغملک دانش آموزان در تنها دبیرستان شبانه روزی تحت پوشش این طرح که از دی ماه تا اردیبهشت سال آینده به طول خواهد انجامید قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص آموزش حضوری بیش از ۱۲۰ دانش آموز شبانه روزی طی ۱۲ جلسه فوق برنامه ازجمله مسابقات فرهنگی و برگزاری جشنواره های آموزشی، اردو، بازدید و همایش های علمی انجام شده است و نظارت بر اجرای طرح، بر عهده دفتر امور سلامت و تندرستی آموزش متوسطه نظری خواهد بود.

بازدید مسئولان بهبهان از مدارس این شهرستان

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان به همراه کاظمی مسئول سنجش و ارزشیابی، از حوزه‌های برگزاری امتحانات داخلی دی ماه در مدارس شایستگان، شاهد جواهر بهبهانی، شاهد باقرالعلوم (ع)، بخردیان، ۱۲ فروردین منصوریه و امام حسن (ع) تشان بازدید کردند.

در این بازدید روند برگزاری امتحانات داخلی دی ماه ۹۷ در مدارس از نزدیک بررسی شد وبازدیدکنندگان رضایت خود را از اجرای مقرارت و شرایط مطلوب برگزاری آزمون‌ها اعلام کردند.

معاون آموزش متوسطه ضمن تشکر از مدیران و عوامل برگزاری امتحانات داخلی دی ماه ۹۷ در این مدارس، برقراری فضای آرام در جلسه امتحان را مهم دانست.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان به همراه کارشناسان ستادی از فضای فیزیکی و تجهیزات دبیرستان دخترانه شاهد هدی بازدید به عمل آورند.

صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، میترا وفایی کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و سارا ادیبی مهر کارشناس آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش بهبهان، از دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد هدی بازدید کردند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و همراهان در این بازدید فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات بخش‌هایی از آموزشگاه شامل کتابخانه، آزمایشگاه، نمازخانه و سالن اجتماعات را مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دادند و توضیحات لازم در خصوص تغییرات فضا و تجهیزات آزمایشگاهی، به مدیر دبیرستان ارائه شد.

در این بازدید فضای فیزیکی غیرقابل استفاده مشترک بین دبستان دخترانه شاهد حریت و دبیرستان دخترانه شاهد هدی از نزدیک بررسی شد تا در جهت تغییرات و ایجاد مکان قابل استفاده آموزشی برای هر ۲ آموزشگاه تصمیماتی اتخاذ شود.

نژاد حسینی در پایان بازدید از زحمات مدیریت، معاونین، دبیران و عوامل دبیرستان شاهد هدی در جهت برقراری نظم و انجام شایسته فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی آموزشگاه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

توجه به مدارس شبانه روزی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.