نماینده ولی فقیه در استان با تبریک روز پرستارگفت : همه باید از تولیدملی و کالای ایرانی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد آیت الله ناصری امام جمعه یزد با تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار، حضرت زینب را صاحب همه فضایل و کمالات دانست و گفت:این بانوی بزرگوار با اخلاص در بندگی خداوند و مقاومت و صبوری درراه خدا اسلام و اهداف پیامبر را زنده کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت کار پرستاری و سختی‌ها و دشواری‌های این کار اظهار امیدواری کرد مسئولان کشور بیش از این قدردان زحمات پرستاران باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب بر حمایت بیشتر از تولید داخلی تاکید کرد و از ادارات و بانک‌ها خواست شرایط را برای تولیدکنندگان داخلی سخت نکنند.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با شایعه سازی، جشن چهل سالگی انقلاب را در کام مردم تلخ کند افزود: دشمن می‌خواهد با ترفند‌های مختلف خود را بزرگ و قدرتمند و ما را ضعیف جلوه دهد تا با آمریکا سازش کنیم در حالیکه همه دیدیم چطور عربستان سعودی با سازش با آمریکا به ذلت و خواری کشیده شد.

خطیب نماز جمعه یزد خاطرنشان کرد:از توپ و تشر‌های آمریکا نترسید چراکه امروز برای همه ثابت شده که دیگر قول و تهدید و امضای آمریکا هیچ اعتباری ندارد.

استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در برابراهداف دشمن، توجه به معیشت مردم و پرهیز از اسراف، از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله ناصری بر آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ا

همه باید از تولید ملی حمایت کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار