جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری قاتلی که جوانی ۲۴ ساله را در شهر زاهدان به قتل رسانده بود خبر داد.

سردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل جوانی ۲۴ ساله در دوم مهرماه سال جاری در شهر زاهدان و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتل در پی اختلافات شخصی، مقتول را با یک قبضه سلاح ساچمه‌ای به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

سردار طاهری ابراز داشت: مأموران با تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند قاتل را شناسایی و رد زنی کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم که به منظور فرار از چنگال قانون به شهر‌های مختلف ازجمله یزد و شیراز گریخته بود و دائم مخفیگاه خود را تغییر می‌داد سرانجام با تلاش و کنترل نامحسوس پلیس، در شهرستان "فهرج" استان کرمان شناسایی و هنگامی که قصد عزیمت به زاهدان را داشت در یک عملیات غافلگیرانه در ایست و بازرسی "نصرت آباد" دستگیر شد.

سردار طاهری گفت: متهم که جوانی ۲۸ ساله بود در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

انتهای پیام/پ

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار