فرماندار دشت آزادگان گفت: ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.

وی حضور و تعامل همه جانبه را تحول آفرین قلمداد کرد و بیان داشت: سوق دادن جامعه به سوی مسیر ترقی و پیشرفت بدون هم اندیشی امکان پذیر نخواهد بود.

ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند

هزاریان تصریح کرد: رفع موانع و چالش های پیش روی آموزش و پرورش از کارکردهای اصلی و مهم شورای آموزش و پرورش است.

فرماندار دشت آزادگان لازمه دست یافتن به غنی ترین دستاوردها در این باره را مشارکت و تعامل سازنده تمام عناصر ذینفع دانست و اذعان داشت: تمام برنامه ریزی ها و اقدامات می بایست در جهت فراهم نمودن زمینه و بستری لازم برای بهره مندی از خرد جمعی  و استحصال نتایج مثمر ثمر صورت گیرد.

در ادامه این جلسه سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان از اصل مشارکت به عنوان ضرورتی برای رسیدن به توسعه همه جانبه نام برد.

ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، لازمه ترقی و حرکت به سوی قله های افتخار در یک جامعه را مرهون وجود آموزش و پرورش مترقی و پویا دانست.

نعیمی در ادامه ضمن ارائه گزارش مفصلی از فعالیت های صورت گرفته مانند برگزاری کلاس های کنکور اظهار کرد: کلنگ زنی ۴ باب مدرسه، افتتاح ۳ باب مدرسه از محل اعتبارات نفت و کانون فرهنگی-تربیتی شهر ابوحمیظه و زمین چمن مصنوعی آموزشگاه ها در دهه فجر از جمله برنامه های این ایام هستند.

ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در پایان برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری، مسابقات قران، جشنواره شهدای فرهنگی و پاسداشت باشکوه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اولویت های پیش روی آموزش و پرورش دشت ازادگان اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

تسهیل تصمیم گیری ها با داشتن ساختار و تشکیلات شورایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.