مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت تجلیل از ۲۵ مدیر، کارشناس، معلم و دانش آموز منتخب کشوری و استانی در فعالیت‌های علمی و فرهنگی برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست محمد حری فرماندار و با حضور ناصری امام جمعه شهرستان و دیگر اعضاء در دبیرستان طلایه داران شهید ناصری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه طی مراسمی از ۲۵ کارشناس اداری، مدیر و دانش آموز منتخب برنامه‌های کشوری و استانی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و هنری قدردانی به عمل آمد.

عبدی پور عنوان کرد: امیدواریم طی برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق و با جذب، ایجاد انگیزه و اشتیاق در دبیران و دانش آموزان برای شرکت در طرح‌ها و برنامه‌های سال ۹۷، شاهد موفقیت‌های روزافزون شهرستان بهبهان در امر تعلیم و تربیت باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در جلسات آتی شورای آموزش و پرورش از دیگر دبیران و دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر در سال ۹۷-۹۶ تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش صورت پذیرفت و گوشه‌هایی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده آموزش و پرورش بهبهان در سال ۹۷-۹۶ به صورت کلیپ پخش شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از دانش آموزان موفق در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار