معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان گفت : در نه‌ماهه سپری‌شده از سال جاری ، ۱۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و مشارکت در تأمین ودیعه مسکن بهره مند شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند ، گفت : کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

وی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت : در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان تأکید کرد : ۱۳ هزار خدمت در این زمینه در نه‌ماهه سپری‌شده از سال جاری با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان ارائه شد.

یزدانی ادامه داد: علاوه بر کمک هزینه اجاره مبالغی نیز  برای کمک به تأمین ودیعه نیز به شکل وام و کمک بلاعوض در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در سال جاری، گفت: این نهاد برای حمایت مؤثر از نیازمندان اصفهانی و با توجه به شرایط سخت معیشتی محرومان در این ایام اقدام به حمایت ویژه از مددجویان تحت حمایت خود کرده است به‌نحوی‌که میزان کمک‌ها درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه تورم و گرانی بخش مسکن در شهرها و همچنین سیاست کمیته امداد برای جلوگیری از حاشیه‌نشین شدن مددجویان، عامل اصلی افزایش پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن است، گفت: تأمین مسکن مناسب از راه خرید و احداث با توجه به اعتبارات در دسترس کمیته امداد در بسیاری از نقاط اصفهان بسیار سخت به نظر می‌رسد و درنتیجه حمایت مؤثر از این نیازمندان با ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری است.

انتهای پیام/م

کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.