مهلت نام نویسی در طرح قرآنی ملی مدهامتان تا پایان دی تمدید شد.

 تمدید مهلت نام نویسی در طرح قرآنی ملی مدهامتانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام سبزه کار  مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: نام نویسی دراین طرح قرآنی ملی از ۱۵ آذر امسال آغاز شده است که تا کنون هزار و ۲۰۰ نفر در آن نام نویسی کرده اند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای نام نویسی در طرح مدهامتان باید به آدرس الکترونیکی www.modhamatan.com  مراجعه کنند و بارگذاری تصویر کارت ملی، شناسنامه و عکس شرکت کنندگان برای نام نویسی در این طرح الزامی است.

 حجت الاسلام سبزه کار  ادامه داد: مسابقه قرآنی مدهامتان در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ و  ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود که رشته‌های رده سنی ۷ تا ۱۶ سال شامل قرائت ترتیل، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز و رشته‌های رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال شامل قرائت تحقیق و حفظ کل است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: این طرح قرآنی با هدف شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی و ارتقاء اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان، ابتدا در مرحله استانی و سپس در مرحله کشوری اجرا می‌شود.

روز برگزاری مسابقه مدهامتان در خراسان جنوبی، در اسفند خواهد بود که از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ط ا

خراسان جنوبی میزبان مسابقات 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.