رییس اداره صمت شهرستان جوانرود به بررسی وضعیت نانوایی های جوانرود در یک نشست اضطراری پرداخت .

بررسی وضعیت نانوایی های جوانرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منصور مجیدی؛ رییس اداره صمت شهرستان جوانرود، در پی ابراز نارضایتی تعدادی از مردم از وضعیت پخت و عرضه نان توسط خبازی‌های سطح این شهرستان، نشستی با حضور رییس اداره تعزیرات حکومتی، رییس اتاق اصناف، نماینده اماکن عمومی نیروی انتظامی، نماینده شبکه بهداشت و درمان و اعضای صنف خبازان، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان، برگزار کرد .

 در این جلسه ضمن تذکرات و ارشاد لازم به اعضای صنف خبازی ها، در خصوص ضرورت رعایت موارد و موازین بهداشتی و قوانین نظام صنفی، رعایت کیفیت در پخت نان، وزن واقعی و قیمت مصوب عرضه نان به مشتریان و سایر مسایل مرتبط به نانوایان توضیحات لازم ارایه شد.

مجیدی رییس دفتر نمایندگی سازمان صنعت معدن در جوانرود، با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، نان را جزء یکی از کالا‌های مهم و اساسی سبد غذایی خانوار در شهرستان جوانرود دانست و از همه نانوایان خواست تا در پخت و عرضه نان، از هر نظر نهایت دقت را به عمل آورده و به این قشر محروم، خدمات بهینه و قابل قبولی ارایه دهند.

وی تاکید کرد : مسلما اگر بازرسان شاهد تخلفاتی در زمینه چگونگی عرضه نان به مردم شوند، با خبازان متخلف برخورد خواهند نمود .

 

 

انتهای پیام/د

نارضایتی تعدادی از مردم جوانرود از وضعیت پخت و عرضه نان

 

برچسب ها: صنعت ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.