مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد گفت: یک فروند هواپیمای مسافری چابهار به علت نقص فنی٬ در فرودگاه بین المللی یزد به زمین نشست.

محمد جواد ادیب مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: یک فروند هواپیمای مسافری که از فرودگاه چابهار به مقصد تهران برخاسته بود به علت نقص فنی٬ در فرودگاه بین المللی یزد به زمین نشست.

 ادیب افزود: این هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین با ۱۵۱ مسافر که فرودگاه چابهار را به قصد تهران ترک کرده بود به دلیل خاموش شدن موتور شماره یک خود مجبور به فرود اضطراری در ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه شب در فرودگاه بین المللی یزد شد.

وی ادامه داد: عملیات فرود این هواپیما با هدایت خوب خلبان و آمادگی کامل گروه‎های مستقر در فرودگاه بدون هیچ آسیب و بحرانی انجام شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گفت: در ساعت ۲:۲۰دقیقه بامداد مسافران این پرواز با هواپیمای جایگزین به مقصد تهران حرکت کردند.

گفتنی است: از زمانی که مسافران این پرواز در یزد پذیرش شدند خدمات رفاهی و امکانات مورد نیاز به منظور رفاه حال آن‌ها در اختیارشان قرار گرفته است.

فرودگاه یزد دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود ۵۵۰ هزار مسافر از خدمات آن استفاده می‌کنند.
هم اکنون روزانه به طور متوسط ۲۰ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

فرود اضطراری هواپیمای MD چابهار در فرودگاه یزد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.