سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت : ۷۵۰ تن برنج در انبار‌های شرکت داریم که آماده توزیع در بازار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ماشالله ارویسی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹  گفت : درحال حاضر حدود ۷۵۰ تن برنج در انبار‌های استان داریم که آماده توزیع در بازار است.

وی گفت : همچنین در بحث تامین شکر مورد نیاز بازار نیز ۷۴۰۰ تن شکر در انبار داریم که در صورت نیاز به بازار عرضه می‌شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ در ادامه با بیان اینکه سال گذشته با دو کارخانه قند بیستون و اسلام آباد غرب قراردادی منعقد کردیم تا شکر خام به استان وارد و این دو کارخانه همزمان با برداشت چغندر در استان اقدام به تصفیه آن کنند، گفت: هفته گذشته پنج هزار تن شکر خام به استان وارد کردیم که همزمان با برداشت چغندر بهاره تصفیه می‌شود.

وی افزود : در حال حاضر دو هزار تن روغن نباتی در انبار‌های استان وجود دارد و روغن مایع مورد نیاز نیز به اندازه کافی در فروشگاه‌های عرضه اقلام و کالا‌های اساسی توزیع شده است.

داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بابیان اینکه برای تمام اقلام اساسی قیمت مصوب اعلام شده، گفت: اینکه چرا باوجود اعلام قیمت مصوب شده بسیاری از عرضه کنندگان کالا‌ها را گرانتر می‌فروشند، موضوعی است که دستگاه قضایی باید به آن ورود کند.

وی افزود: اگر دستگاه قضایی چند برخورد کلان با متخلفین گرانفروش داشته باشد، شاهد تثبیت قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

رامین پهلوانی معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان بااشاره به نظارت‌های مستمر اتاق اصناف کرمانشاه بر بازار، گفت: در ماه گذشته با ۱۵۰ مورد گرانفروشی در بازار کرمانشاه برخورد داشتیم.

به گفته این مسئول بیشترین تخلفات در بازار کرمانشاه عدم نصب برچسب قیمت است.

وی همچنین در بحث توزیع اقلام اساسی مردم به ویژه گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی در ماه‌های اخیر، اعلام کرد: حدود ۵۰ واحد کار توزیع این اقلام را برعهده دارند و ما نیز نظارت لازم را انجام می‌دهیم، اما متاسفانه به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم، بطوری که تنها هفت بازرس داریم که باید نظارت و بازرسی به این گستردگی را انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

دو هزار تن روغن نباتی در انبار‌های استان وجود دارد

 

برچسب ها: تعزیرات ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.