رسولی، گفت: راه‌آهن به بودجه دولتی متکی نیست و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های غیر دولتی برای افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

راه آهن متکی به بودجه دولتی نیست/  استفاده از ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران غیر دولتی برای افزایش سرمایه‌گذاری در راه‌آهنبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رسولی عضو هیئت مدیره راه‌آهن در مراسم افتتاح نخستین درزین پلیس راه آهن تهران با بیان اینکه نگرانی‌های ما در حوزه امنیت راه‌آهن رفع شده است، گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته شاخص پلیس راه‌آهن ارتقا یافته و امنیت کاملی در تمام ایستگاه‌های ریلی کشور برقرار شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد استفاده خاص و جدید از امکانات حمل و نقل ریلی هستیم و شبکه‌ راه‌ آهن کشور به درزین پلیس مجهز شده است.

رسولی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل ریلی و زیرساخت‌های این حوزه علاوه بر جابه‌جایی‌بار و مسافر در تمامی زیرساخت‌های کشور قابلیت استفاده دارد، گفت: طی جلسات متعدد با مدیریت بحران، اعلام کرده‌ایم که از امکانات راه‌آهن در شرایط بحرانی استفاده کنند و ما تمامی امکانات و خدمات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره راه‌آهن با بیان اینکه در چند ماه گذشته نخستین آمبولانس ریلی در مسیر زاهدان راه‌اندازی شد، گفت: ایستگاه امداد و نجات در حد فاصل درود – اندیمشک مجهز شده و مردم حاشیه‌نشین در ایستگاه‌های ریلی خدمت رسانی می‌کنند.

وی به بودجه راه‌آهن اشاره کرد و گفت: در آستانه تصویب بودجه بخش حمل و نقل ریلی در سال ۹۸ هستیم و هدف گذاری ما جذب سرمایه بخش غیر دولتی است و راه‌آهن متکی به بودجه دولتی نیست.

عضو هیئت مدیره راه‌آهن در پایان گفت: حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این بخش نشان‌دهنده امنیت بالا در حوزه حمل و نقل ریلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار