حجت الاسلام توکلی ،خطیب جمعه کرمان با اشاره به معضلات فضای مجازی گفت: هیچکس با تکنولوژی و فضای مجازی مخالف نیست بلکه باید جلوی جهل را در فضای مجازی بگیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام توکلی، خطیب جمعه  کرمان، در جمع مردم خداجوی در مصلی امام علی (ع) با بیان اینکه اگر تقوی داشته باشیم اقتصاد جامعه نیز بهبود می‌یابد، گفت: با تقوا پیشه کردن روزی فراوان و روان می‌رسد.

وی بیان کرد: اگر مشکلات اقتصادی و اجتماعی داریم نتیجه بی تقوایی است اگر بتوانیم در خود این حالت را ایجاد کنیم که خدا حاضر است و مارا میبیند دیگر گناه نمیکنیم و تقوا پیشه می‌کنیم.

حجت الاسلام توکلی گفت: اطاعت و نیکی به والدین، حسن خلق و خوش رفتاری ، وثاقت و راستگویی، تقدم در اسلام، حفظ آبروی افراد و نرنجاندن دل دیگران از نشانه‌های تقوا است که باید به آن‌ها عمل کنیم.

خطیب جمعه کرمان به وعده‌های خداوند در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: باید این وعده ها را باور کنیم و به دستورات اسلام عمل کنیم تا وعده‌های خداوند محقق گردد.

وی بیان کرد: خداوند وعده داده است اگر استغفار کنیم باران را نازل می کند و انشالله در کنار آن قراراست روز دوشنبه نماز باران نیز اقامه شود، لذا اگر این سه روز را روزه بگیریم و نماز باران بخوانیم انشالله باران رحمت خداوند نیز نازل خواهد شد.

حجت الاسلام توکلی گفت: ما ۲۲ بهمن را در پیش داریم و دوست و دشمن نگاهشان به حضور مردم است لذا باید قدر مردم را بدانیم و به آن‌ها خدمت کنیم.

وی با اشاره به معضلات فضای مجازی بیان کرد: هیچکس با تکنولوژی و فضای مجازی مخالف نیست بلکه باید جلوی جهل را در فضای مجازی بگیریم.
انتهای پیام/ی

تقوا نقش تعیین کننده و اثرگذاری در زندگی انسان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار