استاندار کرمان گفت: برنامه‌های سند توسعه گردشگری شرق استان باید پروژه‌بندی و وظیفه هر دستگاه در اجرای پروژه‌ها مشخص شود.

سند توسعه گردشگری شرق استان در دستورشورای برنامه ریزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد استاندار کرمان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه در سند توسعه گردشگری شرق استان باید به ایجاد اشتغال توجه جدی شود گفت:  اسناد خزانه‌ای در استان حتما باید جذب شوند، دستگاه‌ها باید دلایل عدم جذب اعتبارات خود را بیان کرده و در این زمینه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: دستگاه‌های استان باید پیمانکاران را تشویق به دریافت وام از بانک‌ها کنند و دستگاهی که در بخش اعتبار مصوب بگوید که بودجه نداریم قابل قبول نیست.

فدایی بیان کرد: سند توسعه گردشگری شرق استان باید با برنامه ششم توسعه هماهنگ باشد و باید این سند مشخص کند در زمان اجرای این سند به رونق اقتصادی شهرستان بم کمک می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اهداف سند پیشنهادی کلی است و باید اهداف جزء هم در آن دیده شده و به بحث ایجاد اشتغال در آن توجه جدی شود گفت: برنامه‌های سند توسعه گردشگری شرق استان باید پروژه‌بندی و وظیفه هر دستگاه در اجرای پروژه‌ها مشخص شود.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این جلسه با اشاره به تصویب بند «و» تبصره ۵ لایحه در بودجه سال ۹۸ بیان کرد: فرصت خوبی است تا بدهی پیمانکاران از این محل تسویه شود، حتی پیمانکارانی که هیچ بدهی بانکی ندارند می‌توانند با ایجاد خط اعتباری از تهاتر استفاده کنند.

وی گفت: در بحث بند «و» تبصره ۵ لایحه بودجه دو دستگاه از جمله برق منطقه‌ای و شهرداری مشکلاتی داشتند که پیگیری کردیم و بانک مسکن تاکنون یک ریال از اختیارات خود را تهاتر نکرده است و نیاز است که این بانک نیز وارد شده و به استان کمک کند.

انتهای پیام/ح

 توسعه گردشگری شرق استان روی میزشورای برنامه ریزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار