مهدی افشار مترجم گفت:کتاب «تخت خوابت را مرتب کن» ترجمه مهدی افشار در انتشارات باغ فکر منتشر می شود.

معجزه کار صحیح در زندگی در «تخت خوابت را مرتب کن»مهدی افشار مترجم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت:ترجمه ام را با عنوان «تخت خوابت را مرتب کن» بازنویسی کردم. این کتاب اثر دریاسالار نیروی دریایی آمریکا به نام «اچ مک ریون» است.

وی با اشاره به موضوع کتاب بیان کرد:در این کتاب درباره این موضوع صحبت می‌کند که اگر هر روز یک کار را همیشه درست انجام بدهی چقدر روی زندگی  تاثیر می‌گذارد. 

افشار با بیان اینکه کتاب «تخت خوابت را مرتب کن» حدود ۱۲۰ صفحه است و بازخوانی نهایی متن ترجمه را انجام می‌دهم، گفت:کتاب اثر بسیار زیبایی از یک دریاسالار نیروی دریایی است که ترجمه این کتاب را قرار است انتشارات باغ فکر منتشر کند.

گفتنی است ویلیام اچ مک ریون، زاده‌ ۶ نوامبر ۱۹۵۵، بازنشسته‌ نیروی دریایی و نویسنده‌ای آمریکایی است. او در سال ۱۹۷۷ از دانشگاه تگزاس در آستین فارغ التحصیل شد.
او با بورس تحصیلی  به دانشگاه تگزاس در آستین وارد شد. پس از آن به عضویت نیرو‌های آموزش افسران نیروی دریایی درآمد. مک ریون مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ روزنامه نگاری گرفت. او همچنین موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه نیروی دریایی شد و در آن جا به تأسیس برنامه‌های عملیاتی ویژه پرداخت.

مک ریون در سال ۲۰۱۲، به همراه لورا بوش، چارلز متیوز، ملیندا پرین، جولیوس گلیکمن و هکتور روئز از برجسته‌ترین دانش آموختگان دانشگاه تگزاس نام گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار