همزمان با دهه مبارک فجر، ۷۱ پروژه برق رسانی افتتاح وکلنگ زنی می‌شود.

۷۱ پروژه برق رسانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۷۱ پروژه برق رسانی در سطح استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، ۲۱ طرح کلنگ زنی و ۵۰ طرح بهره برداری خواهد شد.

فرهزاد اضافه کرد: برای احداث و تکمیل این تعداد پروژه، ۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی، تأمین روشنایی معابر در لردگان، بن، طاقانک و شهرکرد، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی روستا‌های خوی، وانان و نوآباد شهرکرد، ارجل و کاج اردل، دره اشکفت شوارز، دوله سیب و کلار لردگان را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

فرهزاد همچنین از برق دار کردن روستا‌های تقی آباد موردل و گراب در کوهرنگ و روستای نساکوه و حاجی آباد در لردگان خبر داد و افزود: توسعه فیدر چهار آلونی و نصب پایه‌های روشنایی تلسکوپی در لردگان، احداث کانال فیدر‌های خروجی در فارسان و شبکه دومداره فشار متوسط پست سفیددشت در بروجن، احداث شبکه روشنایی مسیر بیمارستان اردل، برق رسانی به شهرک سرتنگ محمود در کیار و صنایع سامان از دیگر پروژه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

وی، هدف از اجرای این طرح‌ها را تأمین برق مشترکین، کاهش خاموشی‌ها، روشنایی معابر و توسعه و پایداری شبکه‌های برق رسانی در استان بیان کرد.

انتهای پیام/خ

۹۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های برق رسانی

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار