معاون استاندار اردبیل گفت: رضایت عموم شهروندان و ملاحظه منافع عمومی آن‌ها اساس نظام بهره برداری از اراضی پایاب سد‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه‌ای با حضور مدیران کشاورزی و آب گفت: جهاد کشاورزی موظف است، تعاونی‌های تشکیل شده در هیئت ۷ نفره را، ظرف مدت ۴۸ ساعت به شرکت آب منطقه‌ای معرفی نماید تا عقد قرارداد بین امور آب و شرکت‌های تعاونی‌های مربوطه انجام گیرد.

وی ضمن اشاره به مدل قرارداد‌های طراحی شده برای این منظور، افزود: آب منطقه‌ای باید قرارداد‌های خود را به همراه آنالیز‌های انجام شده، در اختیار این معاونت قرار دهد تا ضمن دقت در واگذاری‌ها و رعایت مصالح عمومی، زمان نیز از دست نرود و استان و شهروندان از ظرفیت بالقوه ایجاد شده در این اراضی بهره‌مند گردند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: سیستم‌های آبیاری و بهره برداری شده، می‌بایست در زمان اجرا، به صورت کامل آنالیز شوند تا نواقص احتمالی موجود در آن‌ها بررسی و مرتفع شوند.

ندایی در پایان گفت: مجریان و دستگاه‌های مرتبط با موضوع موظف هستند، ضمن تسریع در روند اجرایی و در کمترین زمان ممکن، کمیته‌ای متشکل از جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، سازمان برنامه و بودجه، منابع طبیعی و دفتر فنی استانداری تشکیل دهند تا ضمن رعایت حقوق قانونی و عرفی شهروندان، مشکلات احتمالی را بر اساس مقررات و ضوابط قانونی و با همکاری حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از اراضی پایاب سدها دراردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.