فرماندار بافق گفت: سمیه ایزدیان مجددا رئیس ورزش و جوانان بافق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: در مراسمی از زحمات دو ساله رضا نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بافق تقدیر و سمیه ایزدیان به عنوان رئیس جدید ورزش و جوانان بافق معرفی شد.

وی در آیین معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: باید بهسازی مجموعه کلوپ ورزشی بافق را در دستور کار قرار دهیم تا احیا و ساماندهی شود.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه محل استقرار کلوپ ورزشی مرکز ثقل جمعیت است، افزود: با ساماندهی این کلوپ، جوانان و نوجوانان زیادی از این فضای ورزشی استفاده می‌کنند.

زاده رحمانی همچنین از ساخت یک زمین ورزشی با سرمایه گذاری ۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: محل احداث این زمین ورزشی بین خیابان مالک اشتر و مسجد امام حسین (ع) است که از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی مساحت این زمین ورزشی که قابلیت استفاده برای فوتسال و والیبال را دارد حدود یکهزار و ۵۰۰ مترمربع اعلام و بیان کرد: عملیات اجرای این فضای ورزشی شامل کف سازی، نصب چمن مصنوعی، دروازه، نیمکت، ایجاد روشنایی و فنس کشی است که مطابق با استاندار‌های موردنیاز ساخته‌شده و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفته است.

۳۶ هیئت ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که ۲۰ هیئت فعال و بقیه نیمه فعال هستند.

انتهای پیام/ی

معرفی رئیس ورزش و جوانان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار