برای چهلمین سال انقلاب اسلامی ۳۳۰ برنامه در زادگاه امام خمینی برنامه ریزی شده است.

تدارک ۳۳۰ برنامه برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در زادگاه بنیانگذار انقلاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طهرانی فرماندار شهرستان خمین در جلسه کمیته برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: ۳۳۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به مناسبت چهلمین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

طهرانی افزود: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر مانند هر سال با برگزاری شورای اداری استان مرکزی و شهرستان خمین، گلباران محل تولد امام راحل و نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان در بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز می‌شود.

حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین هم در این نشست گفت: در شرایطی که دشمنان برای آسیب زدن به نظام اسلامی از هر تبلیغات منفی و شایع پراکنی استفاده می‌کنند، حضور گسترده مردم در برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مهمترین عامل استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است و دشمن همواره در بی اعتماد سازی مردم به نظام اسلامی ناکام مانده است.

وی اضافه کرد: حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پیام نظام اسلامی را به جهان مخابره کرده و توطئه‌های استکبار جهانی را بی اثر می‌کند.

انتهای پیام / ج

اجرای ۳۳۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.