آیت الله سبحانی بر برخورد قاطع قانونی با تخلفات، بکارگیری افراد پاکدست، فرهنگ سازی مصرف صحیح و قیمت گذاری کالا‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار شب گذشته آقای اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران، قیمت گذاری دولت بر کالا‌ها و خدمات را در شرایط کنونی ضروری خواند و گفت: این کار تکلیف مردم را مشخص می‌کند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه اکثر مردم حاضرند قانون را رعایت کنند، اما قانون را نمی‌دانند گفت: در این شرایط قیمت گذاری ضرورت است که اگر نباشد نظام کار به هم می‌خورد.

این مرجع تقلید فرهنگی سازی مناسب رسانه‌ای در شرایط کنونی را درباره اینکه همه مردم کشور خانواده واحد هستند و نباید به خاطر چند ریال مایه اختلال زندگی مردم باشیم مهم برشمرد و افزود: با فرهنگ سازی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی به کارگیری افراد عادل، فاضل و با تقوا را در مرز‌های کشور برای جلوگیری از واردات و صادرات غیر قانونی باعث کاهش بسیاری از مشکلات بیان کرد.

آیت الله سبحانی با اشاره به بلاتکلیفی چند هزار خودروی وارداتی در گمرک افزود: این‌ها اگر مجوز دارند وارد و اگر ندارند برگردانده شوند شنیدن این اخبار در رسانه‌ها در دل مردم سستی ایجاد می‌کند که نظام قاطع نیست.

این مرجع تقلید گفت: وقتی در جایی فساد پیدا می‌شود عموم جامعه راناراحت و مردم را بدبین می‌کند، سبحانی بر رعایت موازین شرع و اجرای قاطع و بدون تبعیض قانون در برخورد با تخلفات تاکید کرد.

آیت الله سبحانی فرهنگ سازی مصرف صحیح و ترویج و دعوت مردم به صرفه جویی و اعتدال در مصرف را از طریق رسانه‌ها، مهم ارزیابی کردند و در کاهش مشکلات موثر دانست.

در این دیدار آقای اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل، مبارزه با تخلفات عمده در قاچاق، گرانفروشی واحتکار را اولویت کاری تعزیرات حکومتی بیان کرد.

انتهای پیام/الف

لزوم برخورد قاطع با متخلفان بازار کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار