معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازارکالا و خدمات که از اول بهمن آغاز شده به صورت مستمرتا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رضا جمالی افزود: با افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا در پایان سال و با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه برنامه‌هایی مانند گشت‌های بازرسی روزانه، گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط، دریافت گزارش‌های مردمی ازطریق سامانه ۱۲۴ و بازرسی مستقیم بر قیمت کالا‌های ضروری اجرا می‌شود.

وی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی و همچنین به کارگیری سازوکار لازم برای همکاری موثر با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در استان وحدت رویه در فعالیت‌های نظارتی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی در حال برگزاری است، گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط از جمله شرکت‌های پشتیبانی امور دام، تعاون روستایی و غله و خدمات بازرگانی و سایر دستگاه‌های متولی تأمین و توزیع کالا‌های هدف خاص ایام نوروز (میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، نان، روغن، برنج و ...) و سایر کالا‌های اساسی با توجه به تصمیمات ابلاغی در قالب صورتجلسات کارگروه تنظیم بازار انجام خواهد شد.

جمالی از شهروندان خواست گزارش خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار و... از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ یا به صورت حضوری اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار در حال اجراست

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.