دادستان اردبیل گفت: حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر امروز در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی استان اردبیل از لحاظ اقتصادی و نیاز این استان به ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری باید حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: برخی از پرونده‌های سرمایه گذاری و واحد‌های تولیدی و صنعتی به جلسات کمیته حمایت قضایی ارجاع داده می‌شود که به هیچ عنوان مشکل اساسی برای فعالیت ندارند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی براحتی می‌توانند مساعدت لازم را با این واحد‌های تولیدی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: متاسفانه به دلیل بهانه جویی‌های و سنگ اندازی‌های بی مورد در برخی از پرونده‌ها چنین به نظر می‌رسد که جز آزار و اذیت سرمایه گذاران هدف دیگری وجود نداشته است و عمدی و سوء نیتی وجود داشته است.

وی تشریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان طبق وظیفه ذاتی خود باید در راستای حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در مقابل هر مسئول و دستگاه اجرایی که تعللی در این امر داشته باشد خواهیم ایستاد.

عتباتی گفت: در حوزه مدیران اجرایی بخشی از توجیه عدم حمایت از برخی از طرح‌های سرمایه گذاری و واحد‌های تولیدی ورود سازمان بازرسی به برخی از پرونده‌ها اعلام می‌شود که این موضوع کاملا اشتباه بوده و حتی سازمان بازرسی نیز از طرح‌های سرمایه گذاری مشروع وقانونی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ح

حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.